Fundacja Skin Academy zaprasza na cykl spotkań.
Pierwsze z nich będzie poświęcone następującej tematyce
10 zasad BeautyBoss, czyli jak skuteczne otworzyć salon i budować markę osobistą
Gdzie?
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, Campus II, Al. Jerozolimskie 195A, IV piętro, sala 13
Kiedy?
9 grudnia 2022 r. (piątek) o godz. 11.00-13.00
Prowadzące:
Aleksandra Mazalon. Ekspertka ds. marketingu i budowania silnych marek beauty. Od wielu lat związana ze stanowiskami menedżerskimi i zarządzającymi w branży beauty. Ukończyła studia z zakresu public relations, doradztwa i coachingu. Jest autorką kursów online, dokumentów dla salonów oraz e-booków, w tym bestsellera „BeautyBook"; prowadzi także webinaria. Członkini zarządu Fundacji Skin Academy w Warszawie. Współwłaścicielka kliniki „Z Potrzeby Piękna” w Bydgoszczy oraz aplikacji www.BeautyCheck.pl.
Ewelina Gładki. Magister kosmetologii, właścicielka kliniki medycyny estetycznej, kosmetologii i laseroterapii „Z Potrzeby Piękna” w Legionowie oraz współwłaścicielka kliniki „Z Potrzeby Piękna” w Bydgoszczy. Specjalizuje w zaawansowanych, wykorzystujących najnowsze technologie, terapiach przeciwstarzeniowych skóry. Współwłaścicielka aplikacji www.BeautyCheck.pl.
Dla kogo?
To spotkanie jest dla Ciebie, jeśli:
- Myślisz o otwarciu własnego miejsca beauty, ale nie wiesz, od czego zacząć?
- Chcesz rozwinąć skrzydła w branży beauty, ale boisz się, że środki, które zainwestujesz w reklamę, nie przyniosą oczekiwanych efektów?
- Nie wiesz, jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Szukasz pomysłu na własny biznes w branży beauty?
- Chcesz dowiedzieć się, jak budować markę osobistą, a co za tym idzie – jak wykorzystywać swoje atuty w prowadzeniu działalności gospodarczej?
- Jesteś ciekaw(a), jak zwiększyć rozpoznawalność swojej marki?
WYKŁADOWCA: SEBASTIAN TATAREKCosmed Consulting
INFO O PROWADZĄCYM: Konsultant branży Beauty & Health, Szkoleniowiec i Wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting. Tytuł mgr inż. uzyskał na wydziale Żywienia Człowieka i Nauk Konsumenckich Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Poza tym ukończył studia podyplomowe Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem (Agencja Rozwoju Gospodarczego - Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich) w 2004 roku. W 2007 roku podyplomowe studia Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz w 2010 r. w Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, podyplomowe studia w zakresie Stosowania, Wytwarzania i Oceny Wyrobów Kosmetycznych. Od ponad 17 lat związany z branżą kosmetyczno-farmaceutyczną. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe. 6 lat temu wprowadził na rynek własną markę adresowaną do salonów kosmetycznych i Spa, która obejmuje specjalistyczne kosmetyki i urządzenia. |
ZASADY UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie opłaty na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia na numer konta bankowego
55 1050 1025 1000 0090 7939 5233 ING Bank Śląski S.A. COSMED Consulting ul. Wrzeciono 50/69 01-956 Warszawa.
Tytuł przelewu: Akademia Liderów
REALIZOWANY KURS W RAMACH MODUŁU
MARKETING OPERACYJNY I STRATEGIE DLA SALONU USŁUG BEAUTY
Do wyboru mamy dwa terminy
08.03.2022 | 9:00 - 17:00 [STACJONARNIE]
22.03.2022 | 9:00 - 17:00 [STACJONARNIE]
Cena dla studentów i absolwentów WSIIZ: 110 zł
Cena dla pozostałych uczestników: 150 zł
Szkolenie adresowane do osób, które już prowadzą biznes w branży usług beauty lub zamierzających go rozpocząć. W trakcie całodniowego spotkania zostaną poruszone m. in. następujące zagadnienia:
-
Personal branding (marka personalna), czy niezależny marka.
-
Jak być konkurencyjnym na rynku usług beauty.
- Profil działalności a strategia marketingowa.
- Pozyskiwanie nowych klientów i maksymalizacja zysków.
- Cel w biznesie – jako go ustalić i realizować.
-
Jak prowadzić biznes aby był rentowny.
Szkolenie kończy się wydaniem Certyfikatu.
ZAPISZ SIĘ NA KURS Z MODUŁU:
Marketing operacyjny i strategie dla salonu kosmetycznego
Kursy w formie STACJONARNEJ realizowane będą w kampusie nr II Wyzszej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie - Aleje Jerozolimskie 195 A, Warszawa
WYKŁADOWCA: Daniel AbratkiewiczPodoland
INFO O PROWADZĄCYM: Założyciel marki i Centrum Podologicznego Podoland. Popularyzator i instruktor metod korekcji wrastających paznokci. Od 2015 roku wdraża innowacyjne rozwiązania podologiczne na rynkach światowych. Prowadzi warsztaty, podczas których uczy specjalistów, jak korzystać z metody Arkady i UniBrace. Sam specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów wrastających paznokci i ma na tym polu ogromne doświadczenie. Podolog Roku 2018 według plebiscytu Mistrzowie Urody. Żyje rozwojem zawodowym i podologią, stale sięgając po nowe rozwiązania biznesowe. Nawiązuje kontakty z gronem specjalistów na terenie Polski i Europy, odgrywa aktywną rolę w spajaniu podologicznego świata i rozwijaniu międzynarodowego systemu profesjonalnej wiedzy i standardów. |
ZASADY UCZESTNICTWA
Uczestnik ma możliwość zarejestrować się na dowolny kurs z każdego modułu.
Cena za pojedynczy kurs (online):
- Studenci WSIIZ - 100 zł z certyfikatem
- Absolwenci WSIIZ - 130 zł z certyfikatem
- Pozostali Uczestnicy - 150 z certyfikatem
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie opłaty przed rozpoczęciem szkolenia na nr konta bankowego
15 1940 1076 3152 4247 0000 0000
Podoland Daniel Abratkiewicz
Tytuł: W zależności od modułu, "moduł I, II lub III" czy też wszystkie moduły oraz numer albumu jeśli jesteśmy studentami Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.
REALIZOWANE KURSY W RAMACH MODUŁU
I moduł - Paznokcie wrastające (case study) 08.04.2022r. 15:00-17:00 [ONLINE]
Wrastający paznokieć może znacznie utrudnić codzienne funkcjonowanie. Powoduje on silny ból, który odczuwalny jest w szczególności podczas chodzenia czy dotyku. Czasami zdarza się, że pomimo przeprowadzonego leczenia, problem stale nawraca. Podczas tego modułu, uczestnicy poznają genezę powstania problemu oraz czym się charakteryzują paznokcie wrastające. Przedstawiamy rozwiązania na ten konkretny problem. Omówienie jednego przypadku
II moduł - Paznokcie wkręcające (case study) 14.04.2022r. 11:00-13:00 [ONLINE]
To problem równie często spotykany, jak paznokcie wrastające. Podczas tego modułu, uczestnicy poznają genezę powstania problemu oraz czym się charakteryzują paznokcie wkręcające. Przedstawiamy rozwiązania na ten konkretny problem. Jakie są różnicę pomiędzy paznokciem wrastającym a wkręcającym. Omówienie jednego przypadku.
III moduł - Paznokcie zmienione chorobowo (case study) 13.05.2022r. 15:00-17:00 [ONLINE]
Onycholiza, pałeczka ropy błękitnej, grzybica, łuszczyca, zanokcica, uraz mechaniczny i wiele innych. Podczas tego modułu, uczestnicy poznają genezę powstania problemu oraz czym się charakteryzują paznokcie zmienione chorobowo. Poznają najczęstsze problemy płytki paznokcia oraz ich rozwiązania. Omówienie jednego przypadku.
ZAPISZ SIĘ NA KURSY Z MODUŁU:
Praktyki Specjalistyczno- biznesowe z zakresu organizacji stanowiska pracy podologa
WYKŁADOWCA: TOMASZ CHOJNACKIEduCenter Centrum Szkoleniowe
INFO O PROWADZĄCYM: Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, budowaniu relacji z klientem, podnoszeniu efektywności osobistej i zawodowej oraz w zarządzaniu zespołami.Nauczyciel Akademicki. Certyfikowany trener biznesu Brian Tracy International oraz certyfikowany trener mentalny Akademii Trenerów Mentalnych. Od 2018 r. pracuje jako trener mentalny i trener biznesu w praktyce indywidualnej i zespołowej wśród kadry managerskiej i sportowców. Podnosi efektywność zawodową i osobistą poprzez wykorzystanie narzędzi do planowania, motywowania i wyznaczania celów, co pozwala osiągnąć zamierzone rezultaty. Uczy jak walczyć ze stresem w życiu zawodowym, jak zmienić ograniczające przekonania, aby odzyskać wewnętrzny spokój, pomaga odkrywać ukryty potencjał. Jego pasją są motocykle, górskie wyprawy i praca z ludźmi. Współzałożyciel SuperMental Team - zespołu trenerów mentalnych oraz właściciel Tomasz Chojnacki EduCenter Centrum Szkoleniowe. |
ZASADY UCZESTNICTWA
Uczestnik ma możliwość zarejestrować się na dowolny warsztat z każdego modułu.
Cena za pojedynczy warsztat:
-
studenci WSIIZ - oferta specjalna - 79 zł
-
absolwenci WSIIZ - 99 zł
- pozostali Uczestnicy - 149 zł
ZAPISY NA JEDEN WYBRANY WARSZTAT
Inni zainteresowani / 1 warsztat
ZAPISY NA PAKIET CZTERECH WARSZTATÓW
Cel Szkolenia
Kompendium wiedzy dla przyszłego menadżera/ właściciela salonu kosmetycznego w zakresie marketingu, podniesienia potencjału, wzmocnienia swojego biznesu i budowaniu wizerunku eksperta
BONUSY:
-
każdy uczestnik wszystkich spotkań szkoleniowych z danego modułu otrzymuje indywidualną jednorazową poradę konsultingową trwającą do 30 minut
-
każdy uczestnik wszystkich spotkań szkoleniowych z dwóch proponowanych modułów otrzymuje
jednorazową poradę konsultingową dwóch eksertów trwającą do 2 h
REALIZOWANE KURSY W RAMACH MODUŁU
I. Zarządzanie sobą w czasie pracy - podniesienie efektywności zawodowej i osobistej - 07.03.2022 | [ONLINE]
Celem modułu jest podniesienie kompetencji związanych z efektywnością osobistą i zawodową.
Podczas warsztatu uczestnik:
- dowie się jakie są narzędzia podnoszące efektywność osobistą i zawodową
- Nauczy się wykorzystywać techniki i budować nawyki w celu podniesienia efektywności
- Zrozumie jak ważne i potrzebne jest umiejętne zarządzanie sobą w czasie
Bloki warsztatowe w ramach tematu „Zarządzanie sobą w czasie pracy - podniesienie efektywności zawodowej i osobistej”
Czym jest czas i jak go oszukać?
- podstawowe błędy w zarządzaniu czasem
- zjadacze czasu
- jak sprawić by czasu było więcej
Nawyki podnoszące efektywność osobistą i zawodową
- czym jest nawyk?
- pętla nawyku
- nawyki skutecznego działania
Moc efektywności
- skąd czerpać siłę do działania
- 4 źródła energii
- wzmocnienie efektywności
Techniki podnoszące efektywność
- narzędzia:
- macierz Eisenhowera
- technika ABC
- krzywa wydajność
- krzywa koncentracji
Zastosowanie metod w praktyce
II. Budowanie relacji i komunikacja w kontakcie z klientem - 14.03.2022 [ONLINE]
Celem modułu jest rozwinięcie kompetencji związanych z budowaniem relacji i komunikacji w kontakcie z klientem.
Podczas warsztatu uczestnik:
- dowie się jak budować relacje i komunikować się z klientem
- pozna techniki i metody wzmacniające kontakt z klientem
- nauczy się wykorzystywać techniki podnoszące jakość kontaktu z klientem
Bloki warsztatowe w ramach tematu „ Budowanie relacji i komunikacja w kontakcie z klientem”
Jak wygląda schemat idealnego kontaktu z klientem
- 7 kroków kontaktu handlowego
- Kontrola procesu kontaktu z klientem
- 3 ważne zasady w kontakcie z klientem
Jak skutecznie dotrzeć do potrzeb klienta
- Techniki wspierające rozpoznanie potrzeb klienta
- Parafraza
- Metody aktywnego słuchania
- Rodzaje pytań
- Diagnoza problemów klienta i dopasowanie rozwiązania
Język korzyść kontra obiekcje klienta
- W czym mogą pomóc i jak je pokonać ?
- Techniki pokonywania obiekcji
- Co wyróżnia moją ofertę na tle konkurencji ?
- Opracowanie cech, zalet i korzyści oraz osiągnięć firmy
Zasady budowania relacji w kontakcie z klientem
- 4 czynniki wpływające na relacje
- sposób komunikacji wpływający na relacje biznesowe
- 3 podstawowe zasady podnoszące jakość budowanych relacji z klientem
III. Przygotuj się do bycia liderem - 21.03.2022 | [STACJONARNIE]
Celem modułu jest podniesienie kompetencji związanych z zarządzeniem zespołem.
Podczas szkolenia uczestnik:
- pozna najbardziej pożądane cechy managera
- dowie się, jak określić wizję, misję, cel
- nauczy się wzmacniać i wykorzystywać osobiste zasoby
- dowie się jak delegować zadania i budować autorytet
Bloki warsztatowe w ramach tematu „ Przygotuj się do bycia liderem”
Ja lider
- triada efektywności managerskiej
- cechy Lidera
- cele Lidera
Zasoby Lidera
- talenty
- obszary do poprawy
- zasobne ja
Komunikacja w zespole
- budowanie autorytetu
- budowanie zaangażowania
- delegowanie zadań
Zasobny zespół
- jak wydobyć potencjał zespołu
- motywacja zespołu
- zasoby zespołu
IV. Komunikacja - droga do wejścia na wyższy poziom zarządzania - 28.03.2022 | [STACJONARNIE ]
Celem modułu jest rozwinięcie i wzmocnienie kompetencji managerskich w kontekście komunikacji z zespołem.
Podczas szkolenia uczestnik:
- dowie się jak mówić, żeby być zrozumianym
- nauczy się udzielać konstruktywnej informacji zwrotniej
- zrozumie, jak wiadomości i uważność wpływa na osiąganie wyników
Bloki warsztatowe w ramach tematu „ Komunikacja - droga do wejścia wyższy poziom zarządzania”
Jak wejść na profesjonalny poziom komunikacji w biznesie
- style komunikacji
- bariery komunikacji
- zakłócenia w komunikacji
Zasady budowania relacji w zespole wsparciu o przekaz słowny
- komunikacja werbalna
- komunikacja niewerbalna
- 4 zasady wzmacniania przekazu w zespole
Asertywność w biznesie
- czym jest asertywność
- zasady budowania asertywności
- zastosowanie postawy asertywnej w biznesie
Jak budować osobisty wizerunek w oparciu o komunikację
- szacunek, jako podstawowy element komunikacji
- inteligencja emocjonalna w komunikacji
- wpływ komunikacji na wizerunek zawodowy
Kursy w formie ONLINE realizowane będą za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Kursy w formie STACJONARNEJ realizowane będą w kampusie nr II Wyzszej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie - Aleje Jerozolimskie 195 A, Warszawa