Kontakt z biurem projektu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapytania ofertowe
- Zapytanie ofertowe nr 1/11/ZAD 1/2022 (na stanowisko specjalisty ds. jakości kształcenia)
- Zaproszenie do składania aplikacji na stanowisko pełnomocnika rektora ds. jakości kształcenia (04.11.2022)
- Zapytanie ofertowe nr 1/02/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry dydaktycznej]
- Zapytanie ofertowe nr 2/02/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry wspierającej]
- Zapytanie ofertowe nr 1-II/03/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry dydaktycznej]
- Zapytanie ofertowe nr 2-II/03/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry wspierającej]
- Zapytanie ofertowe nr 1/04/ZAD 2_3/2023 na wdrożenie systemu e-learningowego Moodle (ang. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) i usług towarzyszących [szkoleń]
- Zapytanie ofertowe "Zaproszenie do składania aplikacji na tutoring dydaktyczny/mentoring dydaktyczny"
Protokoły wyboru
- Protokół wyboru personelu własnego nr 1pw/zad1/mein /2022 - pełnomocnik
- Protokół specjalista ds. jakości kształcenia - 1/ZAD 1/11/2022
- Protokół Zapytanie ofertowe nr 1/02/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry dydaktycznej] – nr nr 1PR/ZAD 2/2023
- Protokół Zapytanie ofertowe nr 2/02/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry wspierającej] - 2PR/ZAD 2/2023
- Protokół Zapytanie ofertowe nr 1-II/03/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry dydaktycznej] 3PR/ZAD 2/2023
- Protokół Zapytanie ofertowe nr 2-II/03/ZAD 2/2023 [szkolenia dla kadry wspierającej] 4PR/ZAD 2/2023
- PROTOKÓŁ WYBORU PERSONELU WŁASNEGO NR 1PW/ZAD1/MEiN /2023 – Zespół ds. opracowania polityki
- Protokół wyboru członków międzynarodowego zespołu dydaktycznego
- Protocol on selection of members of the international teaching team
Doskonałość dydaktyczna uczelni
- Wyższa Szkoła Inżynierii Zdrowia w Warszawie realizuje projekt „Doskonałość dydaktyczna uczelni” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (numer wniosku o dofinansowanie POWR.03.04.00-00-P023/21) - UMOWA Nr MEiN/2022/DIR/2815.
- Okres realizacji projektu: od 01.11.2022 r. do 30.09.2023 r.
- Celem głównym projektu jest doskonalenie jakości prowadzonej dydaktyki oraz wdrożenie rozwiązań proceduralnych podnoszących skuteczność zarządzania jakością kształcenia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.
- Na realizację działań związanych z przedsięwzięciem Minister Edukacji i Nauki przyznał środki finansowe w wysokości 415 914,00 zł, (słownie złotych: czterysta piętnaście tysięcy dziewięćset czternaście złotych, 00/100).
- W ramach przedmiotowego projektu powołane zostanie Biuro ds. Doskonalenia Jakości Kształcenia. Funkcjonowanie Biura powiązane będzie z powołaniem Pełnomocnika Rektora ds. Jakości Kształcenia oraz zatrudnieniem na stanowisko administracyjne – Specjalisty ds. jakości kształcenia. Działalność Biura będzie miała na celu realizację zadań wynikających z Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia, co również pozwoli na scentralizowanie dotychczasowych działań realizowanych w różnych jednostkach administracyjnych Uczelni. Kluczowym zadaniem w pierwszym roku funkcjonowania Biura będzie opracowanie Polityki zarządzania procesem dydaktycznym w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie we współpracy z zespołem dydaktyków i pracowników wspomagających proces dydaktyczny w Uczelni.
- Szczegółowe założenia projektu realizowane są w ramach konkretnych obszarów:
6.1 OBSZAR: Ocena jakości procesu dydaktycznego
- Opracowanie narzędzia diagnostycznego badającego potrzeby kadry dydaktycznej w zakresie rozwoju kompetencji dydaktycznych.
- Opracowanie systemu monitorowania efektów rozwoju kadry.
6.2 OBSZAR: Doskonalenie kadry dydaktycznej oraz kadry wspierającej proces dydaktyczny
Przeszkolenie kadry dydaktycznej w celu podniesienia umiejętności dydaktycznych;
- szkolenie dla nowych użytkowników platformy Moodle;
- warsztat rozwoju innowacyjnych kompetencji dydaktycznych;
- budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych;
- action learning – wykorzystanie gier i symulacji edukacyjnych;
- narzędzia tutoringowe i coachingowe w warsztacie pracy dydaktycznej;
- pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie wiedzy;
- pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie umiejętności praktycznych i kompetencji społecznych;
przeszkolenie kadry wspomagającej proces kształcenia w celu zaangażowania w proces doskonalenia jakości kształcenia;
- szkolenie dla administratorów platformy Moodle;
- szkolenie z tworzenia raportów i zestawień statystycznych w zakresie oceny jakości procesu dydaktycznego;
- budowa programów współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
- team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego.
6.3 OBSZAR: Doskonalenia bazy i infrastruktury dydaktyczne Uczelni
Wdrożenie i utrzymanie usługi Moodle wykorzystywanej do procesu kształcenia na kierunkach studiów, dla których przewidziane są zajęcia realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Przystosowanie sal dydaktycznych wykorzystywanych w procesie kształcenia do potrzeb studentów - zakup stołów szkolnych (ławek). Tym samym zastąpienie 4 sal wyposażonych w krzesła z pulpitami, w sale z ławkami. Zakup 80 ławek.
6.4 OBSZAR: Doskonalenie dydaktyki akademickiej i dydaktyk przedmiotowych
Wymiana dobrych praktyk zagranicznych w zakresie doskonalenia dydaktyki, w tym powołanie międzynarodowych zespołów dydaktycznych, w tym: osób odpowiedzialnych za organizację i prowadzenie zajęć teoretycznych – 6 os. w tym 3 os. z ośrodków krajowych i 3 os. z ośrodków zagranicznych
6.5 OBSZAR: Wsparcie dla studentów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Indywidualizacja kształcenia studentów mających specyficzne trudności w uczeniu się – tutoring dydaktyczny - 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Indywidualizacja kształcenia studentów szczególnie uzdolnionych – mentoring dydaktyczny – 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Pracownicy kadry dydaktycznej, którzy wezmą udział w procesie podnoszenia kompetencji dydaktycznych
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla nowych użytkowników platformy Moodle |
2 |
8 |
16 |
warsztat rozwoju innowacyjnych kompetencji dydaktycznych: |
|||
budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych |
2 |
8 |
16 |
action learning – wykorzystanie gier i symulacji edukacyjnych |
2 |
8 |
16 |
narzędzia tutoringowe i coachingowe w warsztacie pracy dydaktycznej |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie wiedzy |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie umiejętności praktycznych i kompetencji społecznych |
2 |
8 |
16 |
Pracownicy wspierający proces dydaktyczny – kadra zarządzająca, pracownicy administracyjni:
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla administratorów platformy Moodle |
1 |
8 |
8 |
szkolenie z tworzenia raportów i zestawień statystycznych w zakresie oceny jakości procesu dydaktycznego |
1 |
5 |
5 |
budowa programów współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym |
1 |
5 |
5 |
team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego |
5 |
5 |
25 |
Harmonogram szkoleń:
- Kadra dydaktyczna
Szkolenie - Budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych – I grupa [12.04.2023]/II grupa […..]
- Kadra wspierająca proces dydaktyczny
Szkolenie team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego:
I grupa
- 24.04.2023 r.
- 27.04.2023 r.
- 28.04.2023 r.
II grupa
- 8.05.2023 r.
- 11.05.2023 r.
- 12.05.2023 r.
III grupa
- 15.05.2023 r.
- 18.05.2023 r.
- 19.05.2023 r.
IV grupa
- 12.06.2023 r.
- 15.06.2023 r.
- 16.06.2023 r.
V grupa
- 19.06.2023 r.
- 22.06.2023 r.
- 23.06.2023 r.
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
- Załącznik 1a – deklaracja kadry dydaktycznej
- Załącznik 1b – deklaracja kadra wspierająca
- Załącznik 1c – deklaracja student
- Załącznik nr 2 – oświadczenie uczestnictwa
- Załącznik nr 3 – dane uczestnika wsparcie
- Załącznik nr 4a umowa uczestnictwa kadra
- Załącznik nr 4b umowa uczestnictwa student
- Załącznik nr 6 status po zakończonym projekcie
- Załącznik nr 5 Regulamin szkolenia
- Protokół z dnia 28.02.2023 – kadra dydaktyczna
- Protokół z dnia 28.02.2023 – kadra wspierająca proces dydaktyczny
- Protokół z dnia 06.03.2023 – kadra dydaktyczna
- Protokół z dnia 06.03.2023 – kadra wspierająca proces dydaktyczny
- Protokół z dnia 03.04.2023 – kadra dydaktyczna
- Protokół z dnia 03.04.2023 – kadra wspierająca proces dydaktyczny
- Komunikat Rektora – Zespoły Międzynarodowe (PL)
- Rector’s Announcement – International Teams (ENG)