Doskonałość dydaktyczna uczelni
6.1 OBSZAR: Ocena jakości procesu dydaktycznego
6.2 OBSZAR: Doskonalenie kadry dydaktycznej oraz kadry wspierającej proces dydaktyczny
Przeszkolenie kadry dydaktycznej w celu podniesienia umiejętności dydaktycznych;
przeszkolenie kadry wspomagającej proces kształcenia w celu zaangażowania w proces doskonalenia jakości kształcenia;
6.3 OBSZAR: Doskonalenia bazy i infrastruktury dydaktyczne Uczelni
Wdrożenie i utrzymanie usługi Moodle wykorzystywanej do procesu kształcenia na kierunkach studiów, dla których przewidziane są zajęcia realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Przystosowanie sal dydaktycznych wykorzystywanych w procesie kształcenia do potrzeb studentów - zakup stołów szkolnych (ławek). Tym samym zastąpienie 4 sal wyposażonych w krzesła z pulpitami, w sale z ławkami. Zakup 80 ławek.
6.4 OBSZAR: Doskonalenie dydaktyki akademickiej i dydaktyk przedmiotowych
Wymiana dobrych praktyk zagranicznych w zakresie doskonalenia dydaktyki, w tym powołanie międzynarodowych zespołów dydaktycznych, w tym: osób odpowiedzialnych za organizację i prowadzenie zajęć teoretycznych – 6 os. w tym 3 os. z ośrodków krajowych i 3 os. z ośrodków zagranicznych
6.5 OBSZAR: Wsparcie dla studentów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Indywidualizacja kształcenia studentów mających specyficzne trudności w uczeniu się – tutoring dydaktyczny - 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Indywidualizacja kształcenia studentów szczególnie uzdolnionych – mentoring dydaktyczny – 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Pracownicy kadry dydaktycznej, którzy wezmą udział w procesie podnoszenia kompetencji dydaktycznych
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla nowych użytkowników platformy Moodle |
2 |
8 |
16 |
warsztat rozwoju innowacyjnych kompetencji dydaktycznych: |
|||
budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych |
2 |
8 |
16 |
action learning – wykorzystanie gier i symulacji edukacyjnych |
2 |
8 |
16 |
narzędzia tutoringowe i coachingowe w warsztacie pracy dydaktycznej |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie wiedzy |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie umiejętności praktycznych i kompetencji społecznych |
2 |
8 |
16 |
Pracownicy wspierający proces dydaktyczny – kadra zarządzająca, pracownicy administracyjni:
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla administratorów platformy Moodle |
1 |
8 |
8 |
szkolenie z tworzenia raportów i zestawień statystycznych w zakresie oceny jakości procesu dydaktycznego |
1 |
5 |
5 |
budowa programów współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym |
1 |
5 |
5 |
team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego |
5 |
5 |
25 |
Harmonogram szkoleń:
Szkolenie - Budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych – I grupa [12.04.2023]/II grupa […..]
Szkolenie team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego:
I grupa
II grupa
III grupa
IV grupa
V grupa
Kontakt z biurem projektu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kampus nr 1 Ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18 |
Kampus nr 2 Al. Jerozolimskie 195 A |